Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6066
Назва: Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів
Автори: Кирильчук, І. В.
Ключові слова: структурні компоненти ціннісної сфери
рефлексія
цінності
суб’єктність
саморегуляція
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кирильчук І. В. Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів / І. В. Кирильчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 223-227.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є ціннісна сфера особистості учня 4-5-х класів. У статті розкрито поняття ціннісної сфери як суб’єктивного, внутрішнього утворення, яке відіграє важливу роль у регуляційних процесах особистісного зростання. Проведено аналіз особистісних цінностей молодших підлітків, з метою зменшення адаптаційного періоду та використання дітьми всього арсеналувласних здібностей при переході з початкових до середніх класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6066
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyrylchuk.pdf572.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.