Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКирильчук, І. В.-
dc.date.accessioned2020-01-23T11:50:15Z-
dc.date.available2020-01-23T11:50:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКирильчук І. В. Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів / І. В. Кирильчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 223-227.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6066-
dc.description.abstractПредметом дослідження є ціннісна сфера особистості учня 4-5-х класів. У статті розкрито поняття ціннісної сфери як суб’єктивного, внутрішнього утворення, яке відіграє важливу роль у регуляційних процесах особистісного зростання. Проведено аналіз особистісних цінностей молодших підлітків, з метою зменшення адаптаційного періоду та використання дітьми всього арсеналувласних здібностей при переході з початкових до середніх класів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectструктурні компоненти ціннісної сфериuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectсуб’єктністьuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.titleПорівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyrylchuk.pdf572.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.