Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Назва: До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації
Автори: Портницька, Н. Ф.
Ключові слова: дошкільний вік
творчі здібності
програма ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Портницька Н. Ф. До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації / Н. Ф. Портницька // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 183-189.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати апробації програми ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Описано умови, що сприяють розвитку рефлексії здібностей як засобів отримання творчих результатів і визнання у межах природних для дітей видів діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Portnytska.pdf609.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.