Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6055
Назва: Мовленнєво-методична спрямованість підготовки майбутніх магістрів дошкільної освіти
Інші назви: Речевой-методическая направленность подготовки будущих магистров дошкольного образования
Methodology- and speech-oriented training of the future Master students majoring in Preschool Education
Автори: Богуш, Алла Михайлівна
Богуш, Алла Михайловна
Bohush, Alla Mykhailivna
Ключові слова: магістр дошкільної освіти
методика
методична спрямованість
українська дошкільна лінгводидактика
розвиток мовлення
вихователь-методист
masters
pre-school education
methods
orientation
educator-methodologist
Ukrainian Preschool Linguodidactics
speech development
education
магистр дошкольного образования
методическая направленность
украинская дошкольная лингводидактика
развитие речи
воспитатель-методист
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Богуш А. М. Мовленнєво-методична спрямованість підготовки майбутніх магістрів дошкільної освіти / А. М. Богуш // // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 9-15.
Короткий огляд (реферат): У статті позиціоновано авторський підхід до проблеми мовленнєво-методичної спрямованості підготовки майбутніх магістрів дошкільної освіти; здійснено аналітичний огляд наукових досліджень дотично розглянутого конструкту; визначено ключове поняття«мовленнєво-методична спрямованість підготовки майбутніх магістрів дошкільної освіти», його компоненти та функції. The article is focused on the problem dealing with the methodology- and speech-oriented training of the future Master students majoring in Pre-school Education. The essence of the notion “methodological work of the educator-methodologist at a preschool institution” has been revealed; it requires, on the one hand, an excellent command of the normative literary Ukrainian language, the knowledge of the speech etiquette formulas, the culture of professional speech communication; on the other hand, ‒ the ability to provide necessary methodological assistance to the educators in implementing the content line of the Basic Component of Preschool Education (the BCPE) “Child’s Speech”, in particular, in developing various types of children’s speech and communicative competencies.The methodology as an independent science is considered in the aggregate of interconnected means, forms, methods and techniques for achieving the set educational goal. At the same time, the notion “methodology” is ambiguous; in the pedagogical science, there is a variety of phenomena: “teaching techniques”, “education methods”, “teaching methods”. В статье позиционирован авторский подход к проблеме речевой методической направленности подготовки будущих магистров дошкольного образования; осуществлен аналитический обзор научных исследований касательно рассматриваемого конструкта; определено ключевое понятие «речевая методическая направленность подготовки будущих магистров дошкольного образования», его компоненты и функции.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6055
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bohush Alla Mykhailivna.pdf261.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.