Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6054
Назва: Практика супервізії як засіб формування рефлексивної компетентності майбутніх психологів
Автори: Литвиненко, С. А.
Ямницький, В. М.
Litvinenko, S. A.
Ключові слова: рефлексивна компетентність
супервізія
професійна підготовка майбутніх психологів
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Литвиненко С. А. Практика супервізії як засіб формування рефлексивної компетентності майбутніх психологів / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 168-172.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз рефлексивної компетентності майбутніх фахівців та розкрито особливості використання практики супервізії як засобу формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6054
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytvynenko, Yamnytskyi.pdf386.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.