Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвиненко, С. А.-
dc.contributor.authorЯмницький, В. М.-
dc.contributor.authorLitvinenko, S. A.-
dc.date.accessioned2020-01-23T11:03:32Z-
dc.date.available2020-01-23T11:03:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛитвиненко С. А. Практика супервізії як засіб формування рефлексивної компетентності майбутніх психологів / С. А. Литвиненко, В. М. Ямницький // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 168-172.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6054-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз рефлексивної компетентності майбутніх фахівців та розкрито особливості використання практики супервізії як засобу формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрефлексивна компетентністьuk
dc.subjectсупервізіяuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх психологівuk
dc.titleПрактика супервізії як засіб формування рефлексивної компетентності майбутніх психологівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytvynenko, Yamnytskyi.pdf386.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.