Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6019
Назва: Деформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінності
Автори: Шарапа, Г. Ф.
Ключові слова: педагогічна професія
майбутній учитель
система цінностей
комплекс неповноцінності
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шарапа Г. Ф. Деформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінності / Г. Ф. Шарапа // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 205-208.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості деформації цінностей у майбутнього вчителя, які призводять до відчуття ним особистісної та професійної неповноцінності. Розкрито типові соціальні, психологічні та педагогічні чинники, що зумовлюють цей складний процес. Проаналізовано причини появи комплексу неповноцінності та шляхи його нейтралізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6019
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sharapa.pdf367.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.