Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШарапа, Г. Ф.-
dc.date.accessioned2020-01-22T11:41:41Z-
dc.date.available2020-01-22T11:41:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШарапа Г. Ф. Деформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінності / Г. Ф. Шарапа // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 205-208.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6019-
dc.description.abstractУ статті йдеться про особливості деформації цінностей у майбутнього вчителя, які призводять до відчуття ним особистісної та професійної неповноцінності. Розкрито типові соціальні, психологічні та педагогічні чинники, що зумовлюють цей складний процес. Проаналізовано причини появи комплексу неповноцінності та шляхи його нейтралізації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна професіяuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectсистема цінностейuk
dc.subjectкомплекс неповноцінностіuk
dc.titleДеформації аксіологічної системи майбутнього педагога як чинник переживання особистісної неповноцінностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sharapa.pdf367.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.