Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6000
Назва: | Форми та методи позанавчальних можливостей освоєння сучасної української літератури в естетично-виховному контексті |
Автори: | Сивик, О. А. |
Ключові слова: | позанавчальний метод українська література художня література свідомість метод особистість образ поняття категорія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Сивик О. А. Форми та методи позанавчальних можливостей освоєння сучасної української літератури в естетично-виховному контексті / О. А. Сивик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 147-152. |
Короткий огляд (реферат): | Використання естетично-виховного потенціалу національної української художньої літератури постає одним з ключових чинників виховання національно свідомої молоді, а вивчення української літератури в позанавчальний час стає одним з найефективніших методів залучення дитини чи молодої людини до глибинної естетичної образності національної свідомості. Українська література є одним з ключових предметів гуманітарного циклу в школі, однак не в повній мірі використовується її потенціал як позанавчального методу впливу, здатного створювати для особистості школяра, яка формується, середовище образів, понять та світоглядних категорій, необхідних для естетичного розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6000 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sivik.pdf | 407.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.