Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6000
Назва: Форми та методи позанавчальних можливостей освоєння сучасної української літератури в естетично-виховному контексті
Автори: Сивик, О. А.
Ключові слова: позанавчальний метод
українська література
художня література
свідомість
метод
особистість
образ
поняття
категорія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сивик О. А. Форми та методи позанавчальних можливостей освоєння сучасної української літератури в естетично-виховному контексті / О. А. Сивик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 147-152.
Короткий огляд (реферат): Використання естетично-виховного потенціалу національної української художньої літератури постає одним з ключових чинників виховання національно свідомої молоді, а вивчення української літератури в позанавчальний час стає одним з найефективніших методів залучення дитини чи молодої людини до глибинної естетичної образності національної свідомості. Українська література є одним з ключових предметів гуманітарного циклу в школі, однак не в повній мірі використовується її потенціал як позанавчального методу впливу, здатного створювати для особистості школяра, яка формується, середовище образів, понять та світоглядних категорій, необхідних для естетичного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6000
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sivik.pdf407.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.