Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/597
Title: The use of web-case in teaching english to students majoring in economics
Other Titles: Використання веб-кейсу у навчанні англійської мови студентів економістів
Authors: Karpova, O. O.
Карпова О. О.
Keywords: web-case
Internet-technologies
interactive learning
individual work
interdisciplinary approach
веб-кейс
інтернет-технології
інтерактивне навчання
самостійна робота
міждисциплінарний підхід
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Karpova, O. The use of web-case in teaching english to students majoring in economics / O. Karpova // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – №2. – С. 58-62.
Abstract: In the article the notion of «a web-case» has been defined, its structure and the peculiarities of its use in the process of teaching English have been presented. The analysis of theoretical resources and a survey have been conducted that approved the necessity to develop new forms, methods and tools of teaching English with the use of multimedia technologies. The use of a web-case in teaching English to future economists has been proved. The empirical data show the effectiveness of implementation of a web-case and other interactive tasks in the educational process. Однією з важливих освітніх проблем є впровадження сучасних технологій, переосмислення та оновлення форм, методів і засобів навчання англійської мови майбутніх економістів. Адже наразі рівень володіння англійською мовою студентів економічних спеціальностей здебільшого не відповідає професійному рівню, а результати анкетування довели необхідність упровадження мультимедійних технологій, розробки нових методів навчання іноземної мови, у тому числі й створення інтерактивних завдань, що й зумовило актуальність дослідження. Метою статті було розкрити сутність поняття «веб-кейс», його структуру та особливості використання у процесі навчання англійської мови майбутніх економістів. Для досягнення мети застосовувались такі методи дослідження: теоретичні (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація теоретичних положень для визначення змісту поняття «веб-кейс» і стану розробленості досліджуваної проблеми), емпіричні (діагностичні: спостереження, анкетування, бесіди, розв’язування кейсів; педагогічний експеримент) та методи математичної статистики для опрацювання результатів педагогічного експерименту. «Веб-кейс» було визначено як «формат навчально-діяльнісного середовища, створеного засобами ІКТ, що містить структуровані матеріали, на основі яких студентами здійснюється аналіз бізнес-ситуацій з метою формування навичок розв’язання практичних завдань». Особливістю веб-кейсу було те, що завдання було розміщено на веб-сайті, тому студенти мали змогу иконувати завдання он-лайн, посилаючись на офіційні сайти компаній, електронні статті та інші документи в лектронному вигляді. Автором дидактично обґрунтовано використання веб-кейсу в процесі навчання студентів-економістів англійської мови. Реалізація кейс-методу завдяки мультимедійним технологіям у процесі навчання англійської мови дала змогу забезпечити готовність студентів до майбутньої професійної діяльності в галузі економіки, управління та банківської справи, а також сформувати іншомовну професійну комунікативну компетенцію. Результати контрольного експерименту засвідчили, що використання веб-кейсу та інших інтерактивних завдань сприяло підвищенню рівня володіння англійською мовою студентів, розвитку критичного та творчогщ мислення, формуванню навичок командної роботи тощо.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/597
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpova O. O..pdf289.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.