Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/597
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKarpova, O. O.-
dc.contributor.authorКарпова О. О.-
dc.date.accessioned2018-10-08T07:40:37Z-
dc.date.available2018-10-08T07:40:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKarpova, O. The use of web-case in teaching english to students majoring in economics / O. Karpova // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2017. – №2. – С. 58-62.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/597-
dc.description.abstractIn the article the notion of «a web-case» has been defined, its structure and the peculiarities of its use in the process of teaching English have been presented. The analysis of theoretical resources and a survey have been conducted that approved the necessity to develop new forms, methods and tools of teaching English with the use of multimedia technologies. The use of a web-case in teaching English to future economists has been proved. The empirical data show the effectiveness of implementation of a web-case and other interactive tasks in the educational process. Однією з важливих освітніх проблем є впровадження сучасних технологій, переосмислення та оновлення форм, методів і засобів навчання англійської мови майбутніх економістів. Адже наразі рівень володіння англійською мовою студентів економічних спеціальностей здебільшого не відповідає професійному рівню, а результати анкетування довели необхідність упровадження мультимедійних технологій, розробки нових методів навчання іноземної мови, у тому числі й створення інтерактивних завдань, що й зумовило актуальність дослідження. Метою статті було розкрити сутність поняття «веб-кейс», його структуру та особливості використання у процесі навчання англійської мови майбутніх економістів. Для досягнення мети застосовувались такі методи дослідження: теоретичні (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація теоретичних положень для визначення змісту поняття «веб-кейс» і стану розробленості досліджуваної проблеми), емпіричні (діагностичні: спостереження, анкетування, бесіди, розв’язування кейсів; педагогічний експеримент) та методи математичної статистики для опрацювання результатів педагогічного експерименту. «Веб-кейс» було визначено як «формат навчально-діяльнісного середовища, створеного засобами ІКТ, що містить структуровані матеріали, на основі яких студентами здійснюється аналіз бізнес-ситуацій з метою формування навичок розв’язання практичних завдань». Особливістю веб-кейсу було те, що завдання було розміщено на веб-сайті, тому студенти мали змогу иконувати завдання он-лайн, посилаючись на офіційні сайти компаній, електронні статті та інші документи в лектронному вигляді. Автором дидактично обґрунтовано використання веб-кейсу в процесі навчання студентів-економістів англійської мови. Реалізація кейс-методу завдяки мультимедійним технологіям у процесі навчання англійської мови дала змогу забезпечити готовність студентів до майбутньої професійної діяльності в галузі економіки, управління та банківської справи, а також сформувати іншомовну професійну комунікативну компетенцію. Результати контрольного експерименту засвідчили, що використання веб-кейсу та інших інтерактивних завдань сприяло підвищенню рівня володіння англійською мовою студентів, розвитку критичного та творчогщ мислення, формуванню навичок командної роботи тощо.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectweb-caseuk
dc.subjectInternet-technologiesuk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjectindividual workuk
dc.subjectinterdisciplinary approachuk
dc.subjectвеб-кейсuk
dc.subjectінтернет-технологіїuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk
dc.titleThe use of web-case in teaching english to students majoring in economicsuk
dc.title.alternativeВикористання веб-кейсу у навчанні англійської мови студентів економістівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpova O. O..pdf289.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.