Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/595
Title: Формирование эмоционально-выразительной речи старших дошкольников в процессе восприятия произведений живописи
Other Titles: Формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису
Formation of emotional and expressive speech of senior preschool children in the process of artistic works perception
Authors: Соцкая, Елена Петровна
Соцька, Олена Петрівна
Sotska, Olena Petrivna
Keywords: эмоционально-выразительная речь
восприятие
произведения живописи
репродукции художественных картин
емоційно-виразне мовлення
сприймання
твори живопису
репродукції художніх картин
emotional and expressive speech
perception
works of art
reproductions of artistic works
Issue Date: 2008
Publisher: Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
Citation: Соцкая, Е. П. Формирование эмоционально-выразительной речи старших дошкольников в процессе восприятия произведений живописи [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Елена Петровна Соцкая; науч. рук. А. М. Богуш; Южноукр. гос. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского. – Одесса, 2008. – 284 с.
Abstract: В диссертации впервые исследуется проблема формирования эмоционально-выразительной речи старших дошкольников в процессе восприятия произведений живописи - репродукций художественных картин. У дисертації вперше досліджується проблема формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприйняття творів живопису - репродукцій художніх картин. In the thesis for the first time the problem of the formation of emotionally expressive speech of senior preschoolers in the process of perception of works of painting - reproductions of art paintings.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/595
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соцкая Елена Петровна.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.