Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5926
Назва: Імплементація методу інтервалів роз’язання раціональних нерівностей з точки зору вирішення проблеми наступності між базовою середньою і профільною середньою математичною освітою
Інші назви: Implementation of the intervals’ method of solving rational inequalities from the point of view of solving the problem of continuity between the basic secondary and profile secondary mathematical education
Имплементация метода интервалов решенния рациональных неравенств с точки зрения разрешения проблемы преемственности между базовым средним и профильным средним математическим образованием.
Автори: Синюкова, Олена Миколаївна
Синюкова, Елена Николаевна
Sinyukova, Olena Mykolaivna
Дімітрова, М. І.
Ключові слова: смислова лінія рівнянь і нерівностей
метод інтервалів
дрібно-раціональні нерівності
квадратний тричлен
смысловая линия уравнений и неравенств
метод интервалов
дробно-рациональные неравенства
квадратный трехчлен
content line of equations and inequalities
intervals’ method
fractional rational inequalities
quadratic triple
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Синюкова О. М. Імплементація методу інтервалів роз’язання раціональних нерівностей з точки зору вирішення проблеми наступності між базовою середньою і профільною середньою математичною освітою / О. М. Синюкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 115-117.
Короткий огляд (реферат): Для базової середньої освіти розглянуто варіант реалізації методу інтервалів рішення дрібно-раціональних нерівностей, який, на думку авторів технічно є більш простим і в більшій мірі відповідає принципам застосування методу інтервалів в курсах математики профільної середньої школи. For the basic secondary education, some variant ofrealization intervals’ method of solving fractional rational inequalities is considered. By the authors’ opinion the method is technically simpler, it corresponds to the principles of applying of intervals’ method in mathematical courses in profile secondary school. Для базового среднего образования рассмотрен вариант реализации метода интервалов решения дробно-рациональных неравенств, который, по мнению авторов технически является более простым и в большей степени соответствует принципам применения метода интервалов в курсах математики профильной средней школы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5926
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sinyukova Helena.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.