Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5926
Title: Імплементація методу інтервалів роз’язання раціональних нерівностей з точки зору вирішення проблеми наступності між базовою середньою і профільною середньою математичною освітою
Other Titles: Implementation of the intervals’ method of solving rational inequalities from the point of view of solving the problem of continuity between the basic secondary and profile secondary mathematical education
Имплементация метода интервалов решенния рациональных неравенств с точки зрения разрешения проблемы преемственности между базовым средним и профильным средним математическим образованием.
Authors: Синюкова, Олена Миколаївна
Синюкова, Елена Николаевна
Sinyukova, Olena Mykolaivna
Дімітрова, М. І.
Keywords: смислова лінія рівнянь і нерівностей
метод інтервалів
дрібно-раціональні нерівності
квадратний тричлен
смысловая линия уравнений и неравенств
метод интервалов
дробно-рациональные неравенства
квадратный трехчлен
content line of equations and inequalities
intervals’ method
fractional rational inequalities
quadratic triple
Issue Date: 2019
Publisher: Вид-во "Ранок"
Citation: Синюкова О. М. Імплементація методу інтервалів роз’язання раціональних нерівностей з точки зору вирішення проблеми наступності між базовою середньою і профільною середньою математичною освітою / О. М. Синюкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 115-117.
Abstract: Для базової середньої освіти розглянуто варіант реалізації методу інтервалів рішення дрібно-раціональних нерівностей, який, на думку авторів технічно є більш простим і в більшій мірі відповідає принципам застосування методу інтервалів в курсах математики профільної середньої школи. For the basic secondary education, some variant ofrealization intervals’ method of solving fractional rational inequalities is considered. By the authors’ opinion the method is technically simpler, it corresponds to the principles of applying of intervals’ method in mathematical courses in profile secondary school. Для базового среднего образования рассмотрен вариант реализации метода интервалов решения дробно-рациональных неравенств, который, по мнению авторов технически является более простым и в большей степени соответствует принципам применения метода интервалов в курсах математики профильной средней школы.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5926
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinyukova Helena.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.