Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5926
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинюкова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorСинюкова, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorSinyukova, Olena Mykolaivna-
dc.contributor.authorДімітрова, М. І.-
dc.date.accessioned2020-01-16T10:24:18Z-
dc.date.available2020-01-16T10:24:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСинюкова О. М. Імплементація методу інтервалів роз’язання раціональних нерівностей з точки зору вирішення проблеми наступності між базовою середньою і профільною середньою математичною освітою / О. М. Синюкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 115-117.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5926-
dc.description.abstractДля базової середньої освіти розглянуто варіант реалізації методу інтервалів рішення дрібно-раціональних нерівностей, який, на думку авторів технічно є більш простим і в більшій мірі відповідає принципам застосування методу інтервалів в курсах математики профільної середньої школи. For the basic secondary education, some variant ofrealization intervals’ method of solving fractional rational inequalities is considered. By the authors’ opinion the method is technically simpler, it corresponds to the principles of applying of intervals’ method in mathematical courses in profile secondary school. Для базового среднего образования рассмотрен вариант реализации метода интервалов решения дробно-рациональных неравенств, который, по мнению авторов технически является более простым и в большей степени соответствует принципам применения метода интервалов в курсах математики профильной средней школы.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectсмислова лінія рівнянь і нерівностейuk
dc.subjectметод інтервалівuk
dc.subjectдрібно-раціональні нерівностіuk
dc.subjectквадратний тричленuk
dc.subjectсмысловая линия уравнений и неравенствuk
dc.subjectметод интерваловuk
dc.subjectдробно-рациональные неравенстваuk
dc.subjectквадратный трехчленuk
dc.subjectcontent line of equations and inequalitiesuk
dc.subjectintervals’ methoduk
dc.subjectfractional rational inequalitiesuk
dc.subjectquadratic tripleuk
dc.titleІмплементація методу інтервалів роз’язання раціональних нерівностей з точки зору вирішення проблеми наступності між базовою середньою і профільною середньою математичною освітоюuk
dc.title.alternativeImplementation of the intervals’ method of solving rational inequalities from the point of view of solving the problem of continuity between the basic secondary and profile secondary mathematical educationuk
dc.title.alternativeИмплементация метода интервалов решенния рациональных неравенств с точки зрения разрешения проблемы преемственности между базовым средним и профильным средним математическим образованием.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinyukova Helena.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.