Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5923
Назва: | Моделювання як основний метод вивчення ресурсів підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі університетської освіти |
Автори: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
Ключові слова: | моделювання підвищення якості підготовки рольова перспектива модель підготовки фахівця компетентність компетенції |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Яблонська Т. М. Моделювання як основний метод вивчення ресурсів підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі університетської освіти / Т. М. Яблонська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 111-116. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено сутність процесу моделювання як основного методу підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Показано, що модернізація педагогічної та фахової підготовки відповідно до ускладнення їх функцій зумовлює необхідність моделювання діяльності студентів на основі нових підходів і принципів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5923 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yablonska.pdf | 405.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.