Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯблонська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorYablonska, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2020-01-16T09:49:36Z-
dc.date.available2020-01-16T09:49:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯблонська Т. М. Моделювання як основний метод вивчення ресурсів підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі університетської освіти / Т. М. Яблонська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 111-116.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5923-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність процесу моделювання як основного методу підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Показано, що модернізація педагогічної та фахової підготовки відповідно до ускладнення їх функцій зумовлює необхідність моделювання діяльності студентів на основі нових підходів і принципів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectпідвищення якості підготовкиuk
dc.subjectрольова перспективаuk
dc.subjectмодель підготовки фахівцяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетенціїuk
dc.titleМоделювання як основний метод вивчення ресурсів підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі університетської освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yablonska.pdf405.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.