Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5913
Назва: Проблема реалізації принципу наступності при введенні поняття про дотичну пряму до кривої уевклідовій геометрії
Інші назви: The problem of realization the principle of continuity during the introduction of the concept of a tangent line to a curve in Euclidean Geometry
Проблема реализации принципа преемственности при введении понятия касательной прямой к кривой в евклидовой геометрии
Автори: Ладиненко, Лада Павлівна
Ладыненко, Лада Павловна
Ladynenko, Lada Pavlivna
Соловейчук, О. М.
Ключові слова: принцип спадкоємності
дотична
окружність
еліпс
графік функції
крива
принцип преемственности
касательная прямая
окружность
эллипс
график функции
кривая
principle of continuity
a tangent line
a circumference
an ellipse
a graph of a function
a curve
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Ладиненко Л. П. Проблема реалізації принципу наступності при введенні поняття про дотичну пряму до кривої уевклідовій геометрії / Л. П. Ладиненко, О. М. Соловейчук // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. - С. 146-148.
Короткий огляд (реферат): Способи введення таких понять, як дотична до кола, до еліпсу, до графіка функції, до кривої тривимірного евклідового простору на різних освітніх рівнях вимагають подальшого осмислення з точки зору можливості реалізації при їх введенні природного принципу наступності. Ways of introduction of such concepts as a tangent line to a circumference, to an ellipse to a graph of a function, to a curve of three-dimensional Euclidean space on different educational levels need their further reflection from the point of view of the possible implementation to the process the natural principle of continuity. Способы введения таких понятий, как касательная прямая к окружности, к эллипсу, к графику функции, к кривой трехмерного евклидового пространства на разных образовательных уровнях требуют дальнейшего осмысления с точки зрения возможности реализации при их введении естественного принципа преемственности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5913
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ladunenko Lada, Soloveychuk Olena..pdf1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.