Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛадиненко, Лада Павлівна-
dc.contributor.authorЛадыненко, Лада Павловна-
dc.contributor.authorLadynenko, Lada Pavlivna-
dc.contributor.authorСоловейчук, О. М.-
dc.date.accessioned2020-01-16T09:19:54Z-
dc.date.available2020-01-16T09:19:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛадиненко Л. П. Проблема реалізації принципу наступності при введенні поняття про дотичну пряму до кривої уевклідовій геометрії / Л. П. Ладиненко, О. М. Соловейчук // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. - С. 146-148.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5913-
dc.description.abstractСпособи введення таких понять, як дотична до кола, до еліпсу, до графіка функції, до кривої тривимірного евклідового простору на різних освітніх рівнях вимагають подальшого осмислення з точки зору можливості реалізації при їх введенні природного принципу наступності. Ways of introduction of such concepts as a tangent line to a circumference, to an ellipse to a graph of a function, to a curve of three-dimensional Euclidean space on different educational levels need their further reflection from the point of view of the possible implementation to the process the natural principle of continuity. Способы введения таких понятий, как касательная прямая к окружности, к эллипсу, к графику функции, к кривой трехмерного евклидового пространства на разных образовательных уровнях требуют дальнейшего осмысления с точки зрения возможности реализации при их введении естественного принципа преемственности.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectпринцип спадкоємностіuk
dc.subjectдотичнаuk
dc.subjectокружністьuk
dc.subjectеліпсuk
dc.subjectграфік функціїuk
dc.subjectкриваuk
dc.subjectпринцип преемственностиuk
dc.subjectкасательная прямаяuk
dc.subjectокружностьuk
dc.subjectэллипсuk
dc.subjectграфик функцииuk
dc.subjectкриваяuk
dc.subjectprinciple of continuityuk
dc.subjecta tangent lineuk
dc.subjecta circumferenceuk
dc.subjectan ellipseuk
dc.subjecta graph of a functionuk
dc.subjecta curveuk
dc.titleПроблема реалізації принципу наступності при введенні поняття про дотичну пряму до кривої уевклідовій геометріїuk
dc.title.alternativeThe problem of realization the principle of continuity during the introduction of the concept of a tangent line to a curve in Euclidean Geometryuk
dc.title.alternativeПроблема реализации принципа преемственности при введении понятия касательной прямой к кривой в евклидовой геометрииuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ladunenko Lada, Soloveychuk Olena..pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.