Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5911
Назва: Загальна характеристика професійної підготовки та готовності студентів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних методів навчання
Автори: Бойченко, О. В.
Ключові слова: зміст підготовки
готовність до педагогічної діяльності
інтерактивні технології навчання
професійна готовність вчителя фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних технологій навчання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бойченко О. В. Загальна характеристика професійної підготовки та готовності студентів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних методів навчання / О. В. Бойченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 64-67.
Короткий огляд (реферат): У статті визначається актуальність перегляду форм роботи у процесі професійної підготовки майбут- ніх учителів фізико-математичних дисциплін. Акцентовано увагу на сутності понять «професійна підготовка» та «професійна готовність»; розглянуто мету та зміст підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних технологій навчання. Визначено сутність готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до інтерактивної форми навчальної взаємодії й системи їхньої підготовки до зазначеної діяльності на засадах інтерактиву.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5911
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boychenko.pdf402.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.