Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, О. В.-
dc.date.accessioned2020-01-16T09:13:54Z-
dc.date.available2020-01-16T09:13:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБойченко О. В. Загальна характеристика професійної підготовки та готовності студентів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних методів навчання / О. В. Бойченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 64-67.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5911-
dc.description.abstractУ статті визначається актуальність перегляду форм роботи у процесі професійної підготовки майбут- ніх учителів фізико-математичних дисциплін. Акцентовано увагу на сутності понять «професійна підготовка» та «професійна готовність»; розглянуто мету та зміст підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних технологій навчання. Визначено сутність готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до інтерактивної форми навчальної взаємодії й системи їхньої підготовки до зазначеної діяльності на засадах інтерактиву.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзміст підготовкиuk
dc.subjectготовність до педагогічної діяльностіuk
dc.subjectінтерактивні технології навчанняuk
dc.subjectпрофесійна готовність вчителя фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних технологій навчанняuk
dc.titleЗагальна характеристика професійної підготовки та готовності студентів фізико-математичних дисциплін до застосування інтерактивних методів навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boychenko.pdf402.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.