Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5909
Назва: Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО)
Інші назви: Continuity in teaching mathematics (school - university)
Преемственность при обучении математике (школа - вуз).
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Коростиянец, Тамара Петровна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: спадкоємність
шкільна математика
безперервна освіта
технологічна спадкоємність
преемственность
школьная математика
безпрерывное образование.
технологическая преемственность
continuity
school mathematics
school mathematics
continuous education
technological continuity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО) / Т. П. Коростіянець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 188-191.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена проблемам преемственности в обучении математике в рамках связей между различными ступенями системы образования (школа - вуз). Основой успешного обучения математике школьников и студентов является преемственность в содержании математического образования, в формах организации и методах обучения. Стаття присвячена проблемам наступності в навчанні математики в рамках зв'язків між різними ступенями системи освіти (школа - вищий навчальний заклад). Основою успішного навчання математики школярів і студентів є спадкоємність в змісті математичної освіти, в формах організації і методах навчання. The article is devoted to problems of continuity in teaching mathematics within the framework of relations between the various levels of the education system (school - university). The basis for successful learning of mathematics for schoolchildren and students is continuity in the content of mathematical education, in the forms of organization and teaching methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5909
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrovna.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.