Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5909
Title: Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО)
Other Titles: Continuity in teaching mathematics (school - university)
Преемственность при обучении математике (школа - вуз).
Authors: Коростіянець, Тамара Петрівна
Коростиянец, Тамара Петровна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Keywords: спадкоємність
шкільна математика
безперервна освіта
технологічна спадкоємність
преемственность
школьная математика
безпрерывное образование.
технологическая преемственность
continuity
school mathematics
school mathematics
continuous education
technological continuity
Issue Date: 2019
Publisher: Вид-во "Ранок"
Citation: Коростіянець Т. П. Наступність при навчанні математики (школа - ЗВО) / Т. П. Коростіянець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 188-191.
Abstract: Статья посвящена проблемам преемственности в обучении математике в рамках связей между различными ступенями системы образования (школа - вуз). Основой успешного обучения математике школьников и студентов является преемственность в содержании математического образования, в формах организации и методах обучения. Стаття присвячена проблемам наступності в навчанні математики в рамках зв'язків між різними ступенями системи освіти (школа - вищий навчальний заклад). Основою успішного навчання математики школярів і студентів є спадкоємність в змісті математичної освіти, в формах організації і методах навчання. The article is devoted to problems of continuity in teaching mathematics within the framework of relations between the various levels of the education system (school - university). The basis for successful learning of mathematics for schoolchildren and students is continuity in the content of mathematical education, in the forms of organization and teaching methods.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5909
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanets Tamara Petrovna.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.