Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5883
Назва: Забезпечення наступності під час вивчення функцій через використання практично зорієнтованих завдань
Інші назви: Реализация преемственности при изучении функций путем использования практически ориентированных заданий
Ensuring the continuity of learning of functions by using practically oriented tasks.
Автори: Іванова, Світлана Володимирівна
Иванова, Светлана Владимировна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Олефір, Олена Іванівна
Olefir, Olena Ivanivna
Олефир, Елена Ивановна
Павловська, І. Л.
Pavlovska, Inga
Павловская, И. Л.
Ключові слова: шкільний курс математики
спадкоємність
функції
практично орієнтовані завдання
школьный курс математики
преемственность
функции
практически ориентированные задания
school math course
continuity
functions
practically oriented tasks
practically oriented tasks
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во «Ранок»
Бібліографічний опис: Іванова С. В. Забезпечення наступності під час вивчення функцій через використання практично зорієнтованих завдань / С. В. Іванова, О. І. Олефір, І. Л. Павловська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 93-96.
Короткий огляд (реферат): Оновлення змісту шкільного курсу математики має відбуватися за рахунок збільшення кількості, різноманітності та підвищення якості практично орієнтованих завдань. Нами виділено три типові конфігурації завдань на функціональні залежності для базової школи і показана їх трансформація для профільної школи на основі реалізації принципу наступності. Обновление содержания школьного курса математики должно происходить за счет увеличения количества, разнообразия и повышения качества практически ориентированных заданий. Нами выделены три типовые конфигурации заданий на функциональные зависимости для базовой школы и показана их трансформация для профильной школы на основе реализации принципа преемственности. Updating the content of the improvement of practically oriented tasks. We have identified three typical configurations of tasks for functional dependencies for a primary school and have shown their transformation for a specialized school based on the implementation of the principle of continuity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5883
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Svitlana, Olefir Olena, Pavlovska Inga.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.