Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorИванова, Светлана Владимировна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.contributor.authorОлефір, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorOlefir, Olena Ivanivna-
dc.contributor.authorОлефир, Елена Ивановна-
dc.contributor.authorПавловська, І. Л.-
dc.contributor.authorPavlovska, Inga-
dc.contributor.authorПавловская, И. Л.-
dc.date.accessioned2020-01-15T12:20:33Z-
dc.date.available2020-01-15T12:20:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова С. В. Забезпечення наступності під час вивчення функцій через використання практично зорієнтованих завдань / С. В. Іванова, О. І. Олефір, І. Л. Павловська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 93-96.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5883-
dc.description.abstractОновлення змісту шкільного курсу математики має відбуватися за рахунок збільшення кількості, різноманітності та підвищення якості практично орієнтованих завдань. Нами виділено три типові конфігурації завдань на функціональні залежності для базової школи і показана їх трансформація для профільної школи на основі реалізації принципу наступності. Обновление содержания школьного курса математики должно происходить за счет увеличения количества, разнообразия и повышения качества практически ориентированных заданий. Нами выделены три типовые конфигурации заданий на функциональные зависимости для базовой школы и показана их трансформация для профильной школы на основе реализации принципа преемственности. Updating the content of the improvement of practically oriented tasks. We have identified three typical configurations of tasks for functional dependencies for a primary school and have shown their transformation for a specialized school based on the implementation of the principle of continuity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во «Ранок»uk
dc.subjectшкільний курс математикиuk
dc.subjectспадкоємністьuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectпрактично орієнтовані завданняuk
dc.subjectшкольный курс математикиuk
dc.subjectпреемственностьuk
dc.subjectфункцииuk
dc.subjectпрактически ориентированные заданияuk
dc.subjectschool math courseuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectfunctionsuk
dc.subjectpractically oriented tasksuk
dc.subjectpractically oriented tasksuk
dc.titleЗабезпечення наступності під час вивчення функцій через використання практично зорієнтованих завданьuk
dc.title.alternativeРеализация преемственности при изучении функций путем использования практически ориентированных заданийuk
dc.title.alternativeEnsuring the continuity of learning of functions by using practically oriented tasks.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Svitlana, Olefir Olena, Pavlovska Inga.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.