Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5865
Назва: Стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететності
Автори: Нагорна, Наталія Володимирівна
Nahorna, Natalia
Ключові слова: професійна підготовка майбутнього психолога
педагогічна компетентність
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Нагорна Н. В. Стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететності / Н. В. Нагорна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 100-103.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компетентності. Автором аналізується увага на поступовий перехід авторитарного педагогічного керів- ництва навчально-пізнавальною та навчально-професійною діяльністю майбутніх психологів в формат підтримки процесу набуття ними педагогічної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5865
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nagorna.pdf379.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.