Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагорна, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorNahorna, Natalia-
dc.date.accessioned2020-01-15T10:00:04Z-
dc.date.available2020-01-15T10:00:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНагорна Н. В. Стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететності / Н. В. Нагорна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 100-103.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5865-
dc.description.abstractУ статті аналізується стимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компетентності. Автором аналізується увага на поступовий перехід авторитарного педагогічного керів- ництва навчально-пізнавальною та навчально-професійною діяльністю майбутніх психологів в формат підтримки процесу набуття ними педагогічної компетентності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутнього психологаuk
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.titleСтимулювання суб’єктної позиції майбутнього психолога щодо набуття педагогічної компететностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nagorna.pdf379.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.