Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5858
Назва: Сутність поняття «підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін» на сучасному етапі
Автори: Бойченко, О. В.
Ключові слова: підготовка
професійна підготовка
майбутні вчителі фізико-математичних дисциплін
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бойченко О. В. Сутність поняття «підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін» на сучасному етапі / О. В. Бойченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 79-83.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується сутність процесу підготовки майбутніх учителів фізико- математичних дисциплін, обґрунтовується думка про те, що процес удосконалення підготовки майбутніх вчителів може бути ефективним, якщо у процесі їхнього навчання застосувати активні методи, що сприятимуть формуванню їхніх професійних знань, умінь, навичок і будуть спрямовувати майбутніх фахівців на творчу самореалізацію в майбутній професійній діяльності. Здійснений аналіз наукової літератури дозволив виявити різні підходи до визначення понять «підготовка» та «професійна підготовка», з’ясувати зміст професійної освіти та виділити основні принципи системи професійної підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5858
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boychenko.pdf389.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.