Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, О. В.-
dc.date.accessioned2020-01-15T09:29:41Z-
dc.date.available2020-01-15T09:29:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБойченко О. В. Сутність поняття «підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін» на сучасному етапі / О. В. Бойченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 79-83.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5858-
dc.description.abstractУ статті аналізується сутність процесу підготовки майбутніх учителів фізико- математичних дисциплін, обґрунтовується думка про те, що процес удосконалення підготовки майбутніх вчителів може бути ефективним, якщо у процесі їхнього навчання застосувати активні методи, що сприятимуть формуванню їхніх професійних знань, умінь, навичок і будуть спрямовувати майбутніх фахівців на творчу самореалізацію в майбутній професійній діяльності. Здійснений аналіз наукової літератури дозволив виявити різні підходи до визначення понять «підготовка» та «професійна підготовка», з’ясувати зміст професійної освіти та виділити основні принципи системи професійної підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителі фізико-математичних дисциплінuk
dc.titleСутність поняття «підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін» на сучасному етапіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boychenko.pdf389.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.