Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5822
Назва: Одеський навчально-виховний комплекс “Надія”: шляхи та перспективи розвитку
Автори: Тарарака, Т. В.
Tararaka, T.
Ключові слова: навчально-виховний комплекс
Надія
шляхи розвитку
перспективи розвитку
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тарарака Т. В. Одеський навчально-виховний комплекс “Надія”: шляхи та перспективи розвитку / Т. В.Тарарака // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 283-285.
Короткий огляд (реферат): В основі філософії оновлення української школи лежать положення, зафіксовані в Міжнародній декларації про захист прав дитини, що передбачає його право на життя, захист, розвиток і свою думку. Реалізацію таких положень, безсумнівно, повинні забезпечити держава, суспільство, батьки і школа. Особлива роль навчально-виховної установи складається у створенні умов для становлення особистості вільної, освіченої, культурної, етично і фізично здорової, готової до подальшого саморозвитку і самовдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5822
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tararaka.pdf59.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.