Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарарака, Т. В.-
dc.contributor.authorTararaka, T.-
dc.date.accessioned2020-01-14T12:42:04Z-
dc.date.available2020-01-14T12:42:04Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationТарарака Т. В. Одеський навчально-виховний комплекс “Надія”: шляхи та перспективи розвитку / Т. В.Тарарака // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 283-285.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5822-
dc.description.abstractВ основі філософії оновлення української школи лежать положення, зафіксовані в Міжнародній декларації про захист прав дитини, що передбачає його право на життя, захист, розвиток і свою думку. Реалізацію таких положень, безсумнівно, повинні забезпечити держава, суспільство, батьки і школа. Особлива роль навчально-виховної установи складається у створенні умов для становлення особистості вільної, освіченої, культурної, етично і фізично здорової, готової до подальшого саморозвитку і самовдосконалення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнавчально-виховний комплексuk
dc.subjectНадіяuk
dc.subjectшляхи розвиткуuk
dc.subjectперспективи розвиткуuk
dc.titleОдеський навчально-виховний комплекс “Надія”: шляхи та перспективи розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tararaka.pdf59.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.