Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5805
Назва: До питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльності
Автори: Глазова, В. В.
Ключові слова: формування контрольно-оцінних умінь
молодші школярі
навчальна діяльність
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Глазова В. В. До питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльності / В. В. Глазова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 223-226.
Короткий огляд (реферат): У наведеній системі поетапного формування контрольно-оцінних дій позитивним моментом є те, що виділені і описані етапи становлення контрольно-оцінної діяльності молодших школярів. Проте процес передачі дій контролю і оцінки від учителя до учня залишається теоретично й технологічно не розробленим. Відтак у нашому дослідженні для реалізації завдання формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів запропоновано власну процесуальну модель контрольно-оцінної діяльності, що передбачає поетапне засвоєння учнями контрольно-оцінних дій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5805
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Glazova.pdf80.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.