Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5797
Title: Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми
Authors: Семенова, А.
Keywords: вихід рефлексії
пізнавальний бар’єр
особистісно-професійна парадигма учителя
Issue Date: 2008
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Семенова А. Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 198-202.
Abstract: У статті характеризується продуктивна модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми, пізнавальні бар’єри розглядаються як можливі „розриви” між знаннями та навичками, що проявляються при вирішенні педагогічних ситуацій The article characterises the productive model of reflection as a mechanism of changing personal and professional paradigm; considers cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5797
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenova.pdf138.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.