Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменова, А.-
dc.date.accessioned2020-01-14T10:26:53Z-
dc.date.available2020-01-14T10:26:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСеменова А. Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 198-202.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5797-
dc.description.abstractУ статті характеризується продуктивна модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми, пізнавальні бар’єри розглядаються як можливі „розриви” між знаннями та навичками, що проявляються при вирішенні педагогічних ситуацій The article characterises the productive model of reflection as a mechanism of changing personal and professional paradigm; considers cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвихід рефлексіїuk
dc.subjectпізнавальний бар’єрuk
dc.subjectособистісно-професійна парадигма учителяuk
dc.titleХарактеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигмиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenova.pdf138.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.