Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5758
Назва: Особистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладів
Автори: Чепелева, Н.
Ключові слова: особистість
інтегративний потенціал
синдром емоційного вигорання
викладач
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чепелева Н. Особистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладів / Н. Чепелева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 115-119.
Короткий огляд (реферат): . The article dissects the problem of teachers’ emotional burning out in context of the humanistic psychology. It empirically proves the role of personal integrative potential in preventing professional burning down.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5758
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chepeleva.pdf114.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.