Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепелева, Н.-
dc.date.accessioned2020-01-13T12:01:42Z-
dc.date.available2020-01-13T12:01:42Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЧепелева Н. Особистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладів / Н. Чепелева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 115-119.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5758-
dc.description.abstract. The article dissects the problem of teachers’ emotional burning out in context of the humanistic psychology. It empirically proves the role of personal integrative potential in preventing professional burning down.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectінтегративний потенціалuk
dc.subjectсиндром емоційного вигоранняuk
dc.subjectвикладачuk
dc.titleОсобистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chepeleva.pdf114.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.