Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5659
Назва: Мотиваційні чинники англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів
Інші назви: Motivational factors of English-speaking professional preparedness of future doctors
Автори: Русалкіна, Людмила Георгіївна
Русалкина, Людмила Георгиевна
Rusalkina, Lyudmyla Georgіivna
Ключові слова: мотив
мотивація
англомовна професійна підготовка
майбутні лікарі
медичні ЗВО
motive
motivation
English-language professional training
future doctors
medical universities
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Русалкіна Л. Г. Мотиваційні чинники англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 120-124.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз концептів «мотив» і «мотивація»: психолого-педагогічні аспекти управління освітньою мотивацією, запропоновано конкретні шляхи і способи формування і розвитку усталеної позитивної мотивації до вивчення англійської мови майбутніми лікарями. Доведено взаємозв'язок відповідності змісту освітнього процесу і шляхів його реалізації. Метою дослідження є аналіз наявних проблем формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови майбутніми лікарями. Мотивації майбутніх лікарів значною мірою сприяє перехід від набуття знань до їх активізації та подальшого застосування і є необхідною умовою переходу від пасивного володіння англомовними знаннями, комунікативними вміннями та навичками до активного їх застосування в професійних і особистих цілях. Автор розрізняє пізнавальний і професійний інтереси. The article presents the analysis of the dictionary definitions of the concepts of “motive” and “motivation”. Some psychological and pedagogical aspects of managing educational motivation are updated, specific ways and methods of forming and developing sustainable positive motivation in the study of English by future doctors are proposed. The relationship between the content of the educational process and the ways of its implementation is proved. The aim of the study is to analyze the existing problems of the formation of positive motivation for the study of English by future doctors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5659
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf275.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.