Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5602
Назва: Методика вивчення фонематичних процесів в учнів 2-4 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (психолінгвістичний підхід)
Автори: Медведєва, М. А.
Ключові слова: методика
фонематичні процеси
учні
учні 2-4 класів
діти
тяжке порушеннями мовлення
психолінгвістичний підхід
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Медведєва М. А. Методика вивчення фонематичних процесів в учнів 2-4 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (психолінгвістичний підхід) / М. А. Медведєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 6. – С. 109-112.
Короткий огляд (реферат): The article theoretically substantiates the problem of studying the process of phonemic perception and ideas taking part in development of writing speech of pupils with defects of speech.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5602
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Medvedeva.pdf155.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.