Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5589
Назва: Формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів фізики в сучасному освітньому просторі
Інші назви: Formation of the self-educational competence of the future teachers of physics within the modern educational space
Автори: Манченко, Тетяна Олександрівна
Manchenko, Tetyana
Маріна, Марія Сергіївна
Марина, Мария Сергеевна
Marina, Mariia
Тадеуш, Ольга Харлампіївна
Тадеуш, Ольга Харлампиевна
Tadeush, Olga Kharlampiivna
Ключові слова: самоосвітня компетентність
майбутній вчитель фізики
проектна діяльність
self-education competence
a future teacher of Physics
a project-based activity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Манченко Т. О. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів фізики в сучасному освітньому просторі / Т. О. Манченко, М. С. Маріна, О. Х. Тадеуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 69-75.
Короткий огляд (реферат): Становленню компетентнісного підходу сприяє оновлення освітнього простору завдяки активному впровадженню інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ). Особливого значення в умовах динамічних змін, що відбуваються в сучасному освітньому просторі, набуває фахова підготовка випускників педагогічних закладів вищої освіти, їхня здатність до неперервного професійного самовдосконалення, саморозвитку, що має забезпечуватися наявністю високого рівня сформованості самоосвітньої компетентності. Метою проведеного дослідження є впровадження проектної технології із використанням ІКТ у процес професійної підготовки майбутніх учителів фізики як умови формування самоосвітньої компетентності в сучасному освітньому просторі. The development of the competence-based approach is facilitated by the renewal of the educational space through the active implementation of information and communication technologies (ICTs). The professional training of graduates of higher educational institutions, the development of their ability of continuous professional self-improvement, self-development acquire special importance under conditions of dynamic changes occurring in the modern educational space, which should be ensured by their highly developed self-educational competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5589
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf307.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.