Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5589
Title: Формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів фізики в сучасному освітньому просторі
Other Titles: Formation of the self-educational competence of the future teachers of physics within the modern educational space
Authors: Манченко, Тетяна Олександрівна
Manchenko, Tetyana
Маріна, Марія Сергіївна
Марина, Мария Сергеевна
Marina, Mariia
Тадеуш, Ольга Харлампіївна
Тадеуш, Ольга Харлампиевна
Tadeush, Olga Kharlampiivna
Keywords: самоосвітня компетентність
майбутній вчитель фізики
проектна діяльність
self-education competence
a future teacher of Physics
a project-based activity
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Манченко Т. О. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів фізики в сучасному освітньому просторі / Т. О. Манченко, М. С. Маріна, О. Х. Тадеуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 69-75.
Abstract: Становленню компетентнісного підходу сприяє оновлення освітнього простору завдяки активному впровадженню інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ). Особливого значення в умовах динамічних змін, що відбуваються в сучасному освітньому просторі, набуває фахова підготовка випускників педагогічних закладів вищої освіти, їхня здатність до неперервного професійного самовдосконалення, саморозвитку, що має забезпечуватися наявністю високого рівня сформованості самоосвітньої компетентності. Метою проведеного дослідження є впровадження проектної технології із використанням ІКТ у процес професійної підготовки майбутніх учителів фізики як умови формування самоосвітньої компетентності в сучасному освітньому просторі. The development of the competence-based approach is facilitated by the renewal of the educational space through the active implementation of information and communication technologies (ICTs). The professional training of graduates of higher educational institutions, the development of their ability of continuous professional self-improvement, self-development acquire special importance under conditions of dynamic changes occurring in the modern educational space, which should be ensured by their highly developed self-educational competence.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5589
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf307.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.