Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569
Title: Подолання сценічно-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їхньої вокальної підготовки
Other Titles: Overcoming the stage-psychological barrier in the process of training masters in vocal
Authors: Кьон, Наталя Георгіївна
Кен, Наталья Георгиевна
Koehn, Natalya Georgiivna
Цуй, Шилін
Сui, Shiling
Keywords: вокальне виконавство
майбутній викладач вокалу
сценічно-психологічний бар’єр
підготовка
магістранти
сценічна виконавська діяльність
vocal performance
future vocal teacher (coach)
stage-psychological barriers
training
master students
stage-performing activity
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кьон Н. Г. Подолання сценічно-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їхньої вокальної підготовки / Н. Г. Кьон, Цуй Шилін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 40-46.
Abstract: У статті розглядаються питання підготовки майбутніх викладачів вокалу до виконавської діяльності. В центрі уваги − проблема психологічної готовності до прилюдного виконавства, яке суб’єктивно сприймається як стресова ситуація, що потребує психологічного, емоційного напруження, максимальної концентрації уваги й вольових зусиль. Зазначено особливо значущу роль психологічного стану для співака, зумовлену його відбиттям на фонаційно-співочих проявах, ступенем емоційної яскравості, художній досконалості у створенні музичних образів. Проаналізовано чинники незадовільного психологічного стану виконавців, яке визначається як сценічно-психологічний бар’єр; схарактеризовано особливості продуктивно-творчого й надмірного непродуктивного хвилювання, а також чинники їх прояву. Розглянуто три групи детермінант особистісно-психологічного стану майбутнього фахівця: функціональну; мотиваційно-характерологічну; операціональну. The article deals with the problem of future vocal teachers training in performance activity. The author has focused on the psychological readiness for public performance, which is subjectively perceived as a stressful situation requiring psychological, emotional strain, maximum concentration of attention and volitional effort. A significant role of the psychological state for the singer caused by his/her reflection on the phonation-singing aspects; the degree of emotional brightness, artistic perfection in the creation of musical images has been specified.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf315.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.