Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.contributor.authorЦуй, Шилін-
dc.contributor.authorСui, Shiling-
dc.date.accessioned2020-01-08T09:25:03Z-
dc.date.available2020-01-08T09:25:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКьон Н. Г. Подолання сценічно-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їхньої вокальної підготовки / Н. Г. Кьон, Цуй Шилін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 40-46.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання підготовки майбутніх викладачів вокалу до виконавської діяльності. В центрі уваги − проблема психологічної готовності до прилюдного виконавства, яке суб’єктивно сприймається як стресова ситуація, що потребує психологічного, емоційного напруження, максимальної концентрації уваги й вольових зусиль. Зазначено особливо значущу роль психологічного стану для співака, зумовлену його відбиттям на фонаційно-співочих проявах, ступенем емоційної яскравості, художній досконалості у створенні музичних образів. Проаналізовано чинники незадовільного психологічного стану виконавців, яке визначається як сценічно-психологічний бар’єр; схарактеризовано особливості продуктивно-творчого й надмірного непродуктивного хвилювання, а також чинники їх прояву. Розглянуто три групи детермінант особистісно-психологічного стану майбутнього фахівця: функціональну; мотиваційно-характерологічну; операціональну. The article deals with the problem of future vocal teachers training in performance activity. The author has focused on the psychological readiness for public performance, which is subjectively perceived as a stressful situation requiring psychological, emotional strain, maximum concentration of attention and volitional effort. A significant role of the psychological state for the singer caused by his/her reflection on the phonation-singing aspects; the degree of emotional brightness, artistic perfection in the creation of musical images has been specified.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвокальне виконавствоuk
dc.subjectмайбутній викладач вокалуuk
dc.subjectсценічно-психологічний бар’єрuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectмагістрантиuk
dc.subjectсценічна виконавська діяльністьuk
dc.subjectvocal performanceuk
dc.subjectfuture vocal teacher (coach)uk
dc.subjectstage-psychological barriersuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectmaster studentsuk
dc.subjectstage-performing activityuk
dc.titleПодолання сценічно-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їхньої вокальної підготовкиuk
dc.title.alternativeOvercoming the stage-psychological barrier in the process of training masters in vocaluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf315.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.