Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5548
Title: Звенья интегрированного процесса обучения англоязычной диалогической речи учащихся 4-х классов на основе драматизации аутентичных сказок
Other Titles: Ланки інтегрованого процесу навчання англомовного діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казок
Elements of integrated process of teaching english dialogical speech to junior pupils on basis of authentic fairy tales dramatization
Authors: Миркович, Инна Леонидовна
Мирковіч, Інна Леонідівна
Myrkovych, Inna Leonidivna
Keywords: интегрированный процесс обучения
диалогическая речь
драматизация аутентичных сказок
учащиеся младших классов
інтегрований процес навчання
діалогічне мовлення
драматизація автентичних англійських казок
учні молодших класів
integrated teaching
dialogical speech
English fairy tales dramatization
junior pupils
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Миркович И. Л. Звенья интегрированного процесса обучения англоязычной диалогической речи учащихся 4-х классов на основе драматизации аутентичных сказок / И. Л. Миркович // Наука і освіта. - 2015. - №6. - С.74-78.
Abstract: Статья посвящена проблеме интегрированного процесса обучения англоязычной диалогической речи уча- щихся 4-х классов на основе драматизации аутентичных сказок. Изучаются звенья интегрированного процесса обучения, а именно: интегрированные цели обучения, соответствующие им интегрированные элементы пред- мета обучения, интегрированные компоненты содержания и методы обучения, которые будут усиливаться интегрированными средствами обучения. Рассмотрен синтез содержания каждого звена применительно к процессу обучения англоязычной диалогической речи на основе драматизации аутентичных сказок.Стаття присвячена проблемі інтегрованого процесу навчання англомовного діалогічного мовлення учнів 4- х класів на основі драматизації автентичних казок. Вивчаються ланки інтегрованого процесу навчання, а саме:інтегровані цілі навчання, відповідні їм інтегровані елементи предмету навчання, інтегровані компоненти зміс- ту і методи навчання, які посилюватимуться інтегрованими засобами навчання. Розглянуто синтез змісту кож- ної ланки по відношенню до процесу навчання англомовного діалогічного мовлення на основі драматизації ав- тентичних казок. Синтез цілей навчання полягає в плануванні засвоєння кожної частини освітнього курсу шля- хом планування засвоєння відповідної їй частини мовного і мовленнєвого матеріалу іноземної мови. Синтез елементів предмету навчання полягає у виокремленні таких частин освітнього курсу, які за своїм значенням співвідносяться з частинами іншомовного матеріалу. Синтез компонентів змісту навчання полягає у набутті знань частини предметного змісту, що вивчається, у взаємозв'язку з набуттям іншомовних знань і навичок опе- рування мовним матеріалом, які складають цей зміст, а також у розвитку вмінь реалізовувати ці знання в їх ін- шомовному супроводі. Синтез методів навчання полягає у виконанні одних і тих же навчальних дій для набуття знань і вмінь за змістом освітнього курсу та іншомовної мовленнєвої діяльності. Синтез засобів навчання поля- гає в застосуванні одних і тих же ідеальних і матеріальних засобів для набуття знань і вмінь в освітній та іншо- мовній мовленнєвій діяльності. Синтез контролю результатів навчання полягає у визначенні приросту загаль- нонавчальних та іншомовних знань і вмінь за кожною вивченою частиною освітнього курсу та іншомовного мовного і мовленнєвого матеріалу.The article deals with the problem of integrated process of teaching English dialogical speech to junior pupils on the basis of authentic fairy tales dramatization. The elements of the integrated teaching process, such as integrated pur- pose of training, corresponding integrated elements of teaching subject, integrated components of teaching content, in- tegrated teaching methods which are intensified by the integrated teaching aids are under study. The synthesis of each element‟s content relating to teaching English dialogical speech on the basis of authentic fairy tales dramatization has been considered. The synthesis of teaching purposes involves planning mastering each part of the educational course by means of planning learning each corresponding part of language and speech material of the foreign language. The syn- thesis of teaching subject elements lies in singling out such parts of the educational course which correspond to the parts of the foreign language material. The synthesis of teaching content components involves acquiring knowledge of the part of the subject content in interrelation with acquiring foreign language knowledge and skills of using language ma- terial and also in developing the skills of putting this knowledge into practice. The synthesis of teaching methods in- volves identical educational actions fulfillment for acquiring abilities and knowledge on the educational course content and foreign language speech activity. The synthesis of teaching aids lies in applying the same ideal and material re- sources for acquiring knowledge and skills in educational and foreign language speech activity. The synthesis of teach- ing results monitoring involves determining improvement of general educational and foreign language knowledge and skills on every part of the educational course and foreign language linguistic and speech material which is under study.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5548
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mirkovich.pdf249.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.