Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМиркович, Инна Леонидовна-
dc.contributor.authorМирковіч, Інна Леонідівна-
dc.contributor.authorMyrkovych, Inna Leonidivna-
dc.date.accessioned2019-12-28T07:50:10Z-
dc.date.available2019-12-28T07:50:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМиркович И. Л. Звенья интегрированного процесса обучения англоязычной диалогической речи учащихся 4-х классов на основе драматизации аутентичных сказок / И. Л. Миркович // Наука і освіта. - 2015. - №6. - С.74-78.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5548-
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме интегрированного процесса обучения англоязычной диалогической речи уча- щихся 4-х классов на основе драматизации аутентичных сказок. Изучаются звенья интегрированного процесса обучения, а именно: интегрированные цели обучения, соответствующие им интегрированные элементы пред- мета обучения, интегрированные компоненты содержания и методы обучения, которые будут усиливаться интегрированными средствами обучения. Рассмотрен синтез содержания каждого звена применительно к процессу обучения англоязычной диалогической речи на основе драматизации аутентичных сказок.Стаття присвячена проблемі інтегрованого процесу навчання англомовного діалогічного мовлення учнів 4- х класів на основі драматизації автентичних казок. Вивчаються ланки інтегрованого процесу навчання, а саме:інтегровані цілі навчання, відповідні їм інтегровані елементи предмету навчання, інтегровані компоненти зміс- ту і методи навчання, які посилюватимуться інтегрованими засобами навчання. Розглянуто синтез змісту кож- ної ланки по відношенню до процесу навчання англомовного діалогічного мовлення на основі драматизації ав- тентичних казок. Синтез цілей навчання полягає в плануванні засвоєння кожної частини освітнього курсу шля- хом планування засвоєння відповідної їй частини мовного і мовленнєвого матеріалу іноземної мови. Синтез елементів предмету навчання полягає у виокремленні таких частин освітнього курсу, які за своїм значенням співвідносяться з частинами іншомовного матеріалу. Синтез компонентів змісту навчання полягає у набутті знань частини предметного змісту, що вивчається, у взаємозв'язку з набуттям іншомовних знань і навичок опе- рування мовним матеріалом, які складають цей зміст, а також у розвитку вмінь реалізовувати ці знання в їх ін- шомовному супроводі. Синтез методів навчання полягає у виконанні одних і тих же навчальних дій для набуття знань і вмінь за змістом освітнього курсу та іншомовної мовленнєвої діяльності. Синтез засобів навчання поля- гає в застосуванні одних і тих же ідеальних і матеріальних засобів для набуття знань і вмінь в освітній та іншо- мовній мовленнєвій діяльності. Синтез контролю результатів навчання полягає у визначенні приросту загаль- нонавчальних та іншомовних знань і вмінь за кожною вивченою частиною освітнього курсу та іншомовного мовного і мовленнєвого матеріалу.The article deals with the problem of integrated process of teaching English dialogical speech to junior pupils on the basis of authentic fairy tales dramatization. The elements of the integrated teaching process, such as integrated pur- pose of training, corresponding integrated elements of teaching subject, integrated components of teaching content, in- tegrated teaching methods which are intensified by the integrated teaching aids are under study. The synthesis of each element‟s content relating to teaching English dialogical speech on the basis of authentic fairy tales dramatization has been considered. The synthesis of teaching purposes involves planning mastering each part of the educational course by means of planning learning each corresponding part of language and speech material of the foreign language. The syn- thesis of teaching subject elements lies in singling out such parts of the educational course which correspond to the parts of the foreign language material. The synthesis of teaching content components involves acquiring knowledge of the part of the subject content in interrelation with acquiring foreign language knowledge and skills of using language ma- terial and also in developing the skills of putting this knowledge into practice. The synthesis of teaching methods in- volves identical educational actions fulfillment for acquiring abilities and knowledge on the educational course content and foreign language speech activity. The synthesis of teaching aids lies in applying the same ideal and material re- sources for acquiring knowledge and skills in educational and foreign language speech activity. The synthesis of teach- ing results monitoring involves determining improvement of general educational and foreign language knowledge and skills on every part of the educational course and foreign language linguistic and speech material which is under study.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectинтегрированный процесс обученияuk
dc.subjectдиалогическая речьuk
dc.subjectдраматизация аутентичных сказокuk
dc.subjectучащиеся младших классовuk
dc.subjectінтегрований процес навчанняuk
dc.subjectдіалогічне мовленняuk
dc.subjectдраматизація автентичних англійських казокuk
dc.subjectучні молодших класівuk
dc.subjectintegrated teachinguk
dc.subjectdialogical speechuk
dc.subjectEnglish fairy tales dramatizationuk
dc.subjectjunior pupilsuk
dc.titleЗвенья интегрированного процесса обучения англоязычной диалогической речи учащихся 4-х классов на основе драматизации аутентичных сказокuk
dc.title.alternativeЛанки інтегрованого процесу навчання англомовного діалогічного мовлення учнів 4-х класів на основі драматизації автентичних казокuk
dc.title.alternativeElements of integrated process of teaching english dialogical speech to junior pupils on basis of authentic fairy tales dramatizationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mirkovich.pdf249.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.