Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
Назва: Интерактивное обучение как условие формирования мотивации к созданию диалогового дискурса иностранными студентами
Інші назви: Інтерактивне навчання як умова формування мотивації до створення діалогового дискурсу іноземними студентами
Interactive teaching as means of forming foreign students’ motivation to producing dialogue discourse
Автори: Грудок-Костюшко, Марина Олександрівна
Грудок–Костюшко, Марина Александровна
Hrudok-Kostyushko, Maryna Oleksandrivna
Ключові слова: интерактивное обучение
диалоговый дискурс
мотивация
студенты-иностранцы
кейс-стади
інтерактивне навчання
діалоговий дискурс
мотивація
іноземні студенти
кейс-стаді
interactive teaching
dialogue discourse
motivation
foreign students
case-study
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Грудок-Костюшко М. А. Интерактивное обучение как условие формирования мотивации к созданию диалогового дискурса иностранными студентами /М. А. Грудок-Костюшко // Наука і освіта. - 2015. №6. - С.27-31.
Короткий огляд (реферат): В статье обоснована целесообразность использования интерактивного обучения для формирования мо- тивации к созданию диалогового дискурса иностранными студентами, представлен анализ научной литера- туры по данной проблеме.У статті обґрунтовано доцільність використання інтерактивного навчання для формування мотивації до створення діалогового дискурсу іноземними студентами, а також представлено аналіз наукової літератури. Ме- тою статті є розкриття сутності інтерактивного навчання як однієї з умов формування мотивації до створення діалогового дискурсу іноземними студентами, які вивчають російську мову. Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що процес формування діалогової компетентності організується таким чином, що практично всі сту- денти залучені в процес пізнання, мають можливість розуміти і рефлексувати з приводу того, що знають і думають. Спільна діяльність у процесі пізнання, освоєння навчального матеріалу з питань діалогової мови означають, що кожен робить свій особливий індивідуальний внесок; йде обмін знаннями, ідеями про особливості і специфіці різновидів діалогу. В інтерактивному навчанні студенти виступають повноправними учасниками, їхній досвід важливий не менше, ніж досвід викладача, який не тільки дає готові знання, а й спонукає учнів до самостійного пошуку. У ході діалогового навчання студенти вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу обставин і відповідної інформації, зважувати альтернативні думки, приймати продумані рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми. Для формування діалогової компетентності були обрані наступні методи інтерактивного навчання: робота в парах; ротаційні (змінні) трійки, робота в малих групах; сінквейн; мозковий штурм; рольова (ділова) гра; дискусія, метод case-study і т. д. Зроблено висновок, що використання case-study сприяє підвищенню ефективності фор- мування діалогової компетентності, успіху практичних занять, економить час, створює атмосферу довіри, сприяє нако- пиченню інтелектуального капіталу.The purposefulness of interactive teaching for the formation of foreign students’ motivation to hold a dialogue is grounded in the article. The aim of the research is to reveal the essence of interactive teaching as one of the main condi- tions of forming motivation to carrying on a dialogue in students, who learn the Russian language. The main peculiarity of interactive teaching is that the process of dialogue competence formation involves all students in this procedure, eve- ryone has an opportunity to understand the discussed topics and express own points of view. Mutual activity in the process of acquiring the new information and material in the field of dialogue speech mean that everyone contribute to this process, exchange knowledge and ideas about the peculiarities and the specificity of different types of a dialogue. In interactive teaching students are full members of the process, their own experience is of the same importance as a teacher’s one. In the process of dialogue teaching students learn creative thinking, solving difficult problems on the basis of circumstances and certain information, assessing alternative thoughts, taking part in discussions, communicat- ing with other people. The following methods of interactive teaching are used for the formation of dialogue compe- tence: paired activity, “rotation threes”, small groups activity, cinquain, brainstorming, role-play games, discussion, case-study, etc. It has been concluded that case-study contributes to increasing the effectiveness of dialogue competence formation, the successfulness of practicals, saves time, creates the atmosphere of confidence, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostiushko.pdf225.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.