Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5464
Назва: Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей
Автори: Бушер, Л. В.
Ключові слова: індивідуальний підхід
дошкільний заклад освіти
тип сім'ї
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бушер Л. В. Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей / Л. В. Бушер // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 6. – С. 15-18.
Короткий огляд (реферат): Можна констатувати розширення функцій спілкування дитячого закладу з різними типами сімей: це не тільки узгодження виховних зусиль, але і вплив на батьків, у відомій мірі виховання самих батьків. Результати істотні для обох сторін, оскільки вони приносять взаємне задоволення і радість спілкування, збагачують обидві сторони.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5464
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Busher.pdf142.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.