Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5464| Назва: | Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей |
| Автори: | Бушер, Л. В. |
| Ключові слова: | індивідуальний підхід дошкільний заклад освіти тип сім'ї |
| Дата публікації: | 2008 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Бушер Л. В. Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей / Л. В. Бушер // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 6. – С. 15-18. |
| Короткий огляд (реферат): | Можна констатувати розширення функцій спілкування дитячого закладу з різними типами сімей: це не тільки узгодження виховних зусиль, але і вплив на батьків, у відомій мірі виховання самих батьків. Результати істотні для обох сторін, оскільки вони приносять взаємне задоволення і радість спілкування, збагачують обидві сторони. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5464 |
| Розташовується у зібраннях: | 2008 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Busher.pdf | 142.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.