Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5464
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБушер, Л. В.-
dc.date.accessioned2019-12-18T12:10:53Z-
dc.date.available2019-12-18T12:10:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБушер Л. В. Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей / Л. В. Бушер // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 6. – С. 15-18.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5464-
dc.description.abstractМожна констатувати розширення функцій спілкування дитячого закладу з різними типами сімей: це не тільки узгодження виховних зусиль, але і вплив на батьків, у відомій мірі виховання самих батьків. Результати істотні для обох сторін, оскільки вони приносять взаємне задоволення і радість спілкування, збагачують обидві сторони.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectдошкільний заклад освітиuk
dc.subjectтип сім'їuk
dc.titleІндивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімейuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Busher.pdf142.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.