Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Назва: Використання принципів педагогіки ненасильства як орієнтир співпраці з батьками учнів
Автори: Саприкіна, Т. І.
Ключові слова: принципи педагогіки
педагогіка ненасильства
орієнтир співпраці
співпраця з батьками учнів
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Саприкіна Т. І. Використання принципів педагогіки ненасильства як орієнтир співпраці з батьками учнів / Т. І. Саприкіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 177-180.
Короткий огляд (реферат): Ідеї гуманістичної педагогіки продовжують охоплювати все наше суспільство й особливо тих, хто причетний до сучасної освіти. Можливість олюднення процесу освіти, утвердження в ньому культури ненасилля виявилась досить привабливою. Однак нині, на думку директора Інституту проблем виховання АПН України І. Беха, загальна ейфорія, пов’язана з цією проблематикою, змінилася глибоким її осмисленням, розумінням складності сутнісної трансформації сучасного освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Saprykina.pdf137.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.