Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5448
Назва: Концептуальні засади розвитку навчально-пізнавальної компетентності в опрацюванні теоретичних курсів у межах модульної технології навчання
Автори: Мельниченко, Галина Володимирівна
Melnychenko, Halyna Volodymyrivna
Мельниченко, Галина Владимировна
Ключові слова: концептуальні засади
навчально-пізнавальна компетентність
теоретичний курс
модульна технологія навчання
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мельниченко Г. В. Концептуальні засади розвитку навчально- пізнавальної компетентності в опрацюванні теоретичних курсів у межах модульної технології навчання / Г. В. Мельниченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 164-167.
Короткий огляд (реферат): В статье исследуется проблема развития учебно-познавательной компетентности студентов как одна из ключевых компетентностей, позволяющих решать различные проблемы в повседневной, профессиональной и социальной жизни. Сделана попытка решения проблемы в аспекте изучения теоретических курсов, в частности, при организации и проведении лекционных форм работы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5448
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnichenko.pdf170.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.