Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5443
Назва: Сутність особистісно-орієнтованого навчання – перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти
Автори: Колос, А. А.
Ключові слова: особистісно-орієнтоване навчання
масово-репродуктивна освіта
індивідуально-творча освіта
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Колос А. А. Сутність особистісно-орієнтованого навчання – перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти / А. А. Колос // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 147-151.
Короткий огляд (реферат): Практика показує, що найбільше цим вимогам задовольняють ігрові, ситуативно-творчі методи й форми навчання, які стимулюють активну діяльність учнів, спонукають їх міркувати, вести діалог, приймати рішення. Все це створює передумови для становлення творчої індивідуальності, особистого образу дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5443
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolos.pdf160.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.